Beste lezer,

De mensen die deze service afnemen zijn zeer wijs. Ze begrijpen dat politici er voor zichzelf zitten, ze begrijpen dat banken en ‘verzekerings’maatschappijen alleen maar proberen mensen aan het handelen te krijgen, ze begrijpen dat niemand iets goed doet zonder daar een belang bij te hebben. Ze begrijpen ook dat alleen iemand met het juiste talent en ervaring die zich bewezen heeft ze kan helpen bij iets extreem moeilijks als door de komende onvoorstelbare tijd heen komen. Begrijpt u dit soort dingen? Begrijpt u het als ik zeg dat de generaties babyboomers en hun kinderen en wat ze aanrichten samengevat kan worden met ‘het zijn sterke schouders die weelde kunnen dragen’? Dan bent u aan het goede adres.

De kern van alles wat we nu meemaken samengevat in 3 woorden? ‘HET IS VOORBIJ’, een tijdperk is voorbij maar praktisch niemand begrijpt het. De oorzaak voor wat we gaan meemaken? De echte crisis die nog moet komen, niet de nep media ‘hihihi het is crisis’ crisis. Een veel en veel te grote overheid, pensioenen die niet kunnen, teveel schulden en teveel mensen en instellingen die bezig zijn met aandelen terwijl ze er niks maar dan ook niks van begrijpen. De oplossing? Morgen de overheid met minimaal 50% inkrimpen, belastingen naar beneden, pensioenen vrij geven. Als dat gaat gebeuren dan komt alles goed, dat is zo. Maar gaat dat gebeuren? Met het lage volk dat aan de macht is? Nee, natuurlijk niet. Dus sluit u bij ons selecte groepje aan, als u de fee veel geld vindt is deze service niet voor u dus dat is eenvoudig, vergelijk het ook eens met het verlies dat u gemaakt heeft en nog gaat maken door te luisteren naar die ’gerenomeerde’ bank en verzekeringsmaatschappij. Dus doe mee, dan bent u beter dan wie dan ook voorbereid op wat komen gaat want als ik het goed heb wordt het zeer, zeer, zeer extreem. En dan heb ik het niet alleen over geld, voedsel, vrijheid, ons leven, alles zal straks op het spel komen te staan. De deelnemers aan deze service leg ik alles uit, en concreet, u zult er echt onvoorstelbaar veel aan hebben, dit is informatie waar u stijl van achterover zult slaan, u zult beter voorbereid zijn op de extreme tijden die gaan komen dan wie dan ook.

Een van onze bekendste Nederlandsers, zoek maar eens uit wie, zei; ‘alle overheden worden op den duur een criminele organisatie die de maatschappij waar ze over heersen ten gronde richten’, er was wel wijsheid in Nederland alleen nu bijna niet meer. Plato ‘als je je niet bezig houdt met politiek moet je ook niet verbaasd zijn als je minderen over je gaan regeren’. Wat een wijsheid, helaas. Beste mensen, als zij commentaar konden geven op onze tijd zouden ze waarschijnlijk zeggen ‘net onze tijd, alleen met mooiere computers’. Verschrikkelijk dat er geen wijsheid meer is in onze cultuur. Als je de mainstream media volgt zul je niet voorbereid zijn op wat komen gaat. Ze zijn naïef en nemen de politiek nog serieus, kleuterschoolniveau, walgelijk. We gaan iets meemaken wat onvoorstelbaar wordt maar het had niet gehoeven. De oplossing? Morgen alle Westerse overheden met 50% inkrimpen, de overheid is een kankergezwel op onze samenleving geworden. Maar de politici leven in een droomwereld en ze zullen dit niet gaan veranderen dus gaan we met z’n allen de afgrond in. Alhoewel, met z’n allen, ik ga niet mee en degenen die alles uitgelegd krijgen in mijn plus service ook niet. Als je alle gratis informatie van deze site leest dan kom je de financiële crisis goed door maar dat is fase 1, daarna volgen fase 2, de crisis slaat over van de financiële naar de echte wereld, en fase 3. Alles leg ik uit, er is nog tijd maar niet veel meer, er komt een moment dan versnelt het proces. Vooral artsen nodig ik uit om de plus service af te nemen om goed door de komende tijd heen te komen.

Ik analyseer onze samenleving als een systeem, een proces. Mijn conclusie kan maar één zijn, ‘we staan aan de rand van de afgrond’, ik kan het me ook niet voorstellen dat er iets in Nederland verandert maar mijn systeem voorspelt het. En dit zal ook snel gebeuren. De echte ineenstorting die nog moet komen zal niet geleidelijk gaan maar exponentieel want zo verlopen dominante natuurlijke processen. En zo moet je abstract onze maatschappij zien. Vergeet de praatjes van ‘de komende generatie zal het wel iets slechter krijgen dan wij’ of ‘de broekriem moet wat aan en straks gaat het weer beter’, nee, zo gaat het niet, het wordt een verschrikkelijke, onvoorstelbare tijd, die zich zeer snel zo zal ontwikkelen, als een vulkaan die uitbarst, nogmaals, ik kan het me ook niet voorstellen maar bestudeer de geschiedenis, zo gaat het.

BESTUDEER DE GESCHIEDENIS, WAT VOLGEND JAAR GAAT GEBEUREN IS NIET IETS NIEUWS!!

Bijna alles op deze site is gebaseerd op logica en daarom is het betrouwbaar. Neem nou Duitsland, de ‘sterke schouders’ van Europa die de rest gaan redden als de bevolking het nog pikt. Man, laat me toch niet lachen, ze hebben een staatschuld van meer dan 80% van het BNP!! En dat is alleen nog maar de nationale schuld, zonder de deelstaten, steden, musea etc. meegerekend. Onder andere omstandigheden zou dit land gezien worden als een extreem onverantwoord zeer risicovol gedrocht waar men alleen maar met een vergoeding van 20% aan zou willen lenen. Maar nu zijn ze zogenaamd ‘degelijk’. Beste mensen, dit geeft al aan hoe extreem de situatie is, dit wordt een ramp, DAT IS ONVERMIJDELIJK, ER IS GEEN OPLOSSING. Sorry. Nog wat logica? Stel u bent arts, advocaat, piloot, succesvol ondernemer, u heeft Euro 400.000 of misschien wel Euro 1,2 mln. op de bank. Wie ondervindt straks de meeste gevolgen van een echte economische crisis die nog komen gaat. U of de gemiddelde werknemer met een hypotheek van Euro 2 ton, een pl’tje van Euro 10.000 en Euro 2.500 spaargeld? Daarom bent u mijn doelgroep. En specifiek artsen omdat ik best bewondering heb voor het goede werk wat ze doen, dat zijn geen loze woorden, elke arts krijgt 50% korting op de prijs voor de goudaandelen plus service.

Verder, vergeet de jaren 1990 tot nu en ga de geschiedenis bestuderen, wat we nu gaan beleven zal to-taal maar dan ook to-taal anders worden dan de afgelopen 20 jaar waarvan iedereen denkt dat dat eeuwig zo doorgaat. DE AFGELOPEN 20 JAAR ZIJN NIET EEN SOORT AUTOMATISCH RECHT. Zet psychologisch de knop om en lees dan pas deze website. Dat is het slechte nieuws, het goede nieuws is dat het na de echte crisis die nog gaat komen en die onvoorstelbaar wordt het beter zal gaan, het goede nieuws is ook dat u nu nog op tijd bent om u voor te bereiden. Ik heb trouwens een hekel aan negatieve mensen, sommigen verbaasd dat omdat ze mijn voorspellingen negatief vinden maar dat is hetzelfde als zeggen dat een weerman alleen maar mooi weer mag voorspellen, ik ben optimistisch, de komende crisis kan goed doorstaan worden maar met oude ideeën van ‘alles komt goed’, ‘de overheid is betrouwbaar’, ‘banken zijn betrouwbaar’, ‘koop Philips en Aegon, op langere termijn zullen ze altijd stijgen’, kom je er niet.

Bijna iedereen is erin geluisd, ik bedoel heeft geluisterd naar de banken en ‘verzekerings’maatschappijen, daardoor zit bijna iedereen verkeerd geïnvesteerd en willen ze het niet horen, dat is niet verstandig want er gaan andere tijden komen, ik voorzie een tijd waarin geen enkel AEX bedrijf nog winst maakt, ja u leest het goed, en goudaandelen exploderen van de winst en dividend!!!!!!

De Spaanse regio’s hebben schulden, de Duitse deelstaten, Madrid, Barcelona, Amsterdam, Berlijn, Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Italië, de Amerikaanse staten maar ook talloze steden, de Amerikaanse overheid, een schuld van 14 triljard. Dan roepen zwakzinnigen die de krant napapegaaien, ‘maar pas bij 100% van het BNP wordt het gevaarlijk’ en dan lachen ze even dat ze zo slim zijn en alles komt natuurlijk straks weer goed, denken ze. Maar denk nou eens na, wat intereseert mij dat BNP, het gaat om de verhouding inkomsten tot schulden, de belastinginkomsten van Amerika zijn ongeveer 2 triljard, de schuld is dus 7x de inkomsten, heel andere koek. Voor België, Italië, Engeland etc. is het verhaal niet mooier. Dan hebben we nog China wat veel meer schulden heeft dan iedereen denkt, het Amerikaanse bedrijfsleven wat nu een grotere schuld heeft dan in 2007, meer dan 7 TRILJARD, dit is informatie van de Fed website. De centrale overheden, regionale overheden, lokale overheden, bedrijven, organisatie, particulieren hebben gigantische schulden, dit zal enorme gevolgen hebben, dit wordt zo gigantisch, daar kan bijna niemand zich een voorstelling van maken. Ik bereid me voor en dat gaat verder dan alleen beleggen of goud kopen ,dat is niet genoeg.

Not to know what has been transacted in former times is to be always a child. Marcus T. Cicero 106 – 43 BC, Romeins filosoof/ politicus. Er is wat betreft list en bedrog van overheid en banken, nu ook de ’verzekerings’maatschappijen niks nieuws onder de zon. 

U kunt nou een ander verhaal horen, andere adviezen krijgen, adviezen die erop gericht zijn u door de komende zeer roerige tijden heen te loodsen, dit heeft niks te maken met beleggingsadvies, dat mag ik niet geven, ja, de financiële industrie heeft hun handeltje via lobbyen goed dichtgetimmerd. De klant moet beschermd worden, met woekerpolissen.. Stop met het luisteren naar instanties die een ander belang hebben dan u! 

Mijn beleggingsportefeuille geef ik als bewijs dat ik weet wat ik doe en dat ik een verstandig persoon ben die wellicht iets meer dan een ander begrijpt van beleggen, de geschiedenis en wat er de komende jaren gaat gebeuren. Het is geen beleggingsadvies, ik zeg ook tegen klanten, bepaal zelf of je goudaandelen koopt en welke, ieders situatie is anders maar de toekomst die ik voorzie is voor ons allemaal hetzelfde alleen sommigen zullen hier beter doorheen komen dan anderen, ‘chance favors the prepared mind’, neem actie VOORDAT alles uit de hand loopt.

drs. P.H. van der Hoogte
goudbelegger

Mark Twain, ‘if you find yourself at the side of the majority better start thinking’
Louis Pasteur, ‘chance favours the prepared mind’

